Molimo Vas da prije uporabe ove internetske stranice pažljivo pročitate uvjete poslovanja te Politiku o privatnosti i kolačićima. Kad posjetite ovu web-stranicu ili obavite narudžbu, obvezujete se na poštivanje uvjeta poslovanja i poštivanje Politike o privatnosti i kolačićima. Ako se s uvjetima poslovanja ili Politikom o privatnosti i kolačićima ne slažete, molimo Vas da napustite internetsku stranicu.

Uzmite u obzir da se uvjeti poslovanja mogu promijeniti. Jamčimo Vam da ćemo bilo kakvu moguću promjenu objaviti na ovoj internetskoj stranici. Preporučujemo da uvjete poslovanja pročitate kad god ovu internetsku stranicu posjetite ili obavite narudžbu, jer se trenutni uvjeti poslovanja u tijeku formalizacije odgovarajućeg ugovora (kao što je navedeno u nastavku) mogu promijeniti i valjana je samo verzija objavljena na internetskoj stranici.

Ako imate bilo kakva pitanja u vezi s našim uvjetima poslovanja ili Politikom o privatnosti i kolačićima, pozivamo Vas da stupite u kontakt s nama putem kontaktnog obrasca.

Za prodaju artikla na internetskoj stranici na www.gap.com.hr ovlašteno je poduzeće:
Magistrat International, d. o. o., Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, Slovenija
Porezni broj poduzeća je SI77075480, a matični broj je 5524261000.
Poduzeće je upisano u sudski registar Okružnog suda u Ljubljani od 18. 10. 1991. godine (br. 1/13318/00).

Možete nam se obratiti putem e-pošte na info@magistrat.si ili na telefonski broj +386 1 30 84 100.


Uporaba internetske stranice

Kod uporabe i slanja narudžbi putem ove internetske stranice suglasni ste:
- da internetsku stranicu upotrebljavate samo za slanje pravno valjanih upita i narudžbi
- da ne obavljate lažne ili prijevarne narudžbe; ako uočimo takvu narudžbu, odbit ćemo je i obavijestiti mjerodavna tijela
- da jamčite da su Vaša e-adresa, poštanska adresa i/ili drugi podaci istiniti i pravilni; time se ujedno slažete da te podatke možemo upotrijebiti za kontakt s Vama ako je to potrebno (vidite našu Politiku o privatnosti i kolačićima) i potvrđujete da imate neograničen pristup do svoje e-adrese, adrese i/ili drugih podataka.

Ako nam ne pošaljete sve potrebne informacije, narudžbu neće biti moguće realizirati.
Slanjem narudžbe na ovoj internetskoj stranici izjavljujete da ste stariji od 15 godina i da imate zakonsko pravo sklapanja ugovora.

Dostupnost informacija

Magistrat International, d. o. o. obvezuje se kupcu, prije nego što s njime sklopi ugovor ili prije nego što potrošača ponuda obvezuje, osigurati sljedeće informacije:
- podatke o poduzeću Magistrat International, d. o. o. (ime i sjedište poduzeća, matični broj) i kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-adresu, telefonski broj)
- bitna svojstva artikla
- uvjete dostave artikla (te način, mjesto i rok dostave)
- cijene, koje moraju biti jasno i nedvojbeno određene; mora biti vidljivo i prikazano uključuje li poreze i troškove prijevoza i druga davanja
- način plaćanja i dostave ili izvedbe
- rok u kojem je moguće odstupiti od ugovora i uvjete odstupanja ((opis prava na odstupanje u skladu s člankom 134. Zakona o zaštiti potrošača (u daljnem testu: ZVPot-1) ili člankom 83. stavak 2. ZVPot-1; ako potrošač na temelju članka 135. ZVPot-1 nema pravo na odstupanje od ugovora, o tome je izričito obaviješten),
- objašnjenje postupka za provođenje sukladnosti, uključujući sve podatke osobe za kontakt ili pomoć strankama.

Obveznik potrošačima ne pruža postprodajnih usluga.

Potvrda narudžbe

Magistrat International, d. o. o. primljenu narudžbu pregleda i provjeri mogućnost nabave naručenih artikla. Ugovor između Magistrata International d. o. o. i kupca sklopljen je kada Magistrat International d. o. o. kupcu pošalje e-poštu sa statusom “narudžba primljena”.

Postupak za potvrdu narudžbe:
1. Kod slanja narudžbe potrebno je slijediti postupak internetske kupnje.
2. Kad osigurate sve potrebne informacije, narudžbu potvrdite klikom na gumb Izvrši narudžbu.
3. Nakon toga primit ćete povratnu e-obavijest koja potvrđuje da smo Vašu narudžbu primili (status “narudžba primljena”).

Informacije iz članka 130. stavak 1. ZVPot-1 dostupne su kupcu na trajnom nositelju podataka – e-adresi kupca. Ugovor je pohranjen i dostupan kupcu na njegovoj e-adresi.

 

Prijenos rizika i vlasništvo nad artiklom

U trenutku kad platite i/ili preuzmete naručene artikle postajete njihov vlasnik i snosite punu odgovornost za njih.

Cijene i načini plaćanja

Cijene na ovoj internetskoj stranici navedene su na prezentacijskim stranicama artikla i uključuju PDV (osim ako je izričito napisano drugačije), ali ne uključuju cijenu poštarine i provizije ponuditelja načina plaćanja. Cijene vrijede u trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.
Cijene na kraju narudžbe ovise o odabranom načinu plaćanja i dostave te su jasno navedene u svim koracima naručivanja.

Ograničenje odgovornosti
Unatoč iznimnom trudu da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podatak o cijeni artikla na našoj stranici bude pogrešan. U tom slučaju Magistrat International, d. o. o. će kupca o promjeni odmah obavijestiti i omogućiti mu odustajanje od kupnje. Ako ne uspijemo stupiti u kontakt s Vama, narudžbu ćemo smatrati odbijenom. U slučaju da ste narudžbu već platili i nakon toga otkazali, vratit ćemo Vam puni iznos uplate.
Ako primijetite bilo kakvo odstupanje ili pogrešku u cijeni, molimo obavijestite nas na custserv@gap.com.hr.

Popusti, promotivni kodovi itd. u pravilu se ne zbrajaju i isključuju se sa svim drugim promo-kodovima i kuponima za popust osim ako je izričito navedeno drugačije.
Kod plaćanja možete upotrijebiti platnu ili kreditnu karticu (Visa, Mastercard, Maestro, Diners) ili plaćanje pouzećem. Kod plaćanja debitnim i kreditnim karticama budite pažljivi da podržavaju 3D Secure način plaćanja. 3D Secure je protokol koji omogućuje dodatnu sigurnost kod online kupovina. Ako Vaša kartica ne podupire 3D Secure, savjetujemo Vam da kupovinu izvršite plaćanjem pouzećem.

Kod narudžbe potvrđujete da je kartica koja je predmet načina plaćanja Vaša. Ako to u postupku procesa kupnje ne možete potvrditi, ne možete sklopiti ugovor s nama. Zbog osiguranja sigurnosti podaci Vaše kartice bit će šifrirani.

Ako se odlučite za plaćanje putem debitne ili kreditne kartice, kako bismo osigurali da imate na kartici dovoljno sredstava, nakon zaprimanja Vaše narudžbe s Vaše kartice zadržat ćemo sredstva u visini iznosa Vaše narudžbe. Iznos će mjerodavna banka odbiti s Vašega računa kad Vam pošaljemo naručene artikle.

 

Kupnja uz status gosta

Na ovoj internetskoj stranici narudžbu možete obaviti i kao gost. Kod takvog načina kupnje zahtijevat ćemo od Vas samo one podatke koji su ključni za obradu Vaše narudžbe. Ako odlučite nastaviti s kupnjom kao registrirani korisnik, možete se registrirati za vrijeme ili na kraju prodajnog procesa.

Politika povrata

Pravo na odstupanje od ugovora
Kao fizička osoba (potrošač) imate pravo na odstupanje od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od primitka robe. Rok odstupanja od ugovora ističe u roku od 14 dana od dana kad vi ili treća osoba – koja nije prijevoznik i odredili ste je vi, preuzima robu. U slučaju više artikla unutar jedne narudžbe koji su dostavljeni pojedinačno, onda nakon 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi – koja nije prijevoznik i koju ste odredili vi, preuzima robu.

Ako želite utvrditi pravo na odstupanja od ugovora, obavijestite poduzeće Magistrat International, d.o.o. s nedvosmislenom izjavom (pismom ili e-poštom) o svojoj odluci na Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, Slovenija, telefonom na 0800 45 44, e-poštom na custserv@gap.com.hr ili putem našeg kontaktnog obrasca. Za odstupanje od ugovora možete koristiti i Obrazac za odstupanje od ugovora, ali to nije obavezno. Za pravovremeno odstupanje od ugovora dovoljno je da pošaljete obavijest o utvrđivanju prava na odustajanje od ugovora prije isteka roka za odstupanje od ugovora.

Posljedice odstupanja od ugovora
Ako odstupite od ugovora, vratit ćemo Vam sva plaćanja koje smo primili od Vas, uključujući troškove dostave (osim dodatnih troškova nastalih zbog Vašeg odabira načina dostave koja nije standardna dostava koju nudimo), odmah i najkasnije 14 dana nakon što smo obaviješteni o Vašoj odluci da odstupate od ugovora. Uplatu ćemo Vam vratit na jednak način na koji je bilo obavljeno i plaćanje. Bez obzira na navedeno, možemo zadržati povrat dok nam ne vratite robu ili ne dostavite dokaz da ste ju poslali natrag ili dok nas ne obavijestite da ćete ju vratiti putem dostavljača i predati mu robu.

Robu morate poslati natrag ili predati nam je u bilo kojoj Gap trgovini u Hrvatskoj ili vratiti je putem dostavljača kojeg osiguravamo mi, odmah i u svakom slučaju najkasnije 14 dana nakon što ste nas obavijestili o odstupanju od ugovora. Roba je vraćena na vrijeme ako je pošaljete prije isteka roka od 14 dana, vratite je u Gap trgovinu u Hrvatskoj u roku od 14 dana ili nam javite u roku od 14 dana da ćete robu vratiti putem dostavljača i predati mu robu. Ako robu ne predate u Gap trgovini u Hrvatskoj, izravne troškove povrata snosite sami.

Ugovorno pravo na odstupanje
Bez obzira na posljedice za zakonski priznato pravo potrošača i korisnika na odstupanje spomenuto gore ili bez njih, za proizvode Vam jamčimo povratni rok od 30 dana od datuma dostave (osim za one navedene u odlomku/odjeljku ispod za koje je isključeno pravo na odstupanje).
Ako robu vratite u ugovornom roku kada imate pravo na odstupanje, ali nakon isteka zakonskog roka, vratit ćemo Vam samo plaćeni iznos za navedene artikle (osim iznosa navedenih u donjem odlomku, koje Vam nismo dužni vratiti), međutim, nećemo Vam vratiti troškove dostave. Direktne troškove povrata morate snositi sami, osim ako robu predate u Gap trgovini u Hrvatskoj. Pravo na odstupanje možete utvrditi u skladu s odredbama gornjeg odlomka, ali ako nas obavijestite o svojoj namjeri o odstupanju od ugovora nakon isteka zakonskog roka za odstupanje, u svakom slučaju nam morate predati robu u roku od 30 dana od isporuke artikla.

Zajedničke odredbe
Kod dostave sljedeće robe nemate pravo na odstupanje od ugovora:
- artikli po mjeri,
- zapečaćena roba koju nije primjereno vraćati zbog higijenskih razloga, a koja je nakon dostave bila otpečaćena.

Robu morate vratiti u originalnoj ambalaži. Vaše pravo na odstupanje od ugovora vrijedi isključivo za robu koja je vraćena u stanju u kojem je bila primljena. Odgovorni ste za bilo kakvu smanjenu vrijednost robe kao posljedicu postupanja s njom drugačije nego što je potrebno za očuvanje njezinih svojstava, značajki i funkcioniranja. Uplatu za robu nismo Vam obavezni vratiti ako je njezina vrijednost smanjena zbog neprimjerenog postupanja njome te ako roba nije bila samo otvorena nego i upotrijebljena. Zato u vrijeme dok je roba u Vašem vlasništvu rukujte njome brižno.

Nepreuzeti paketi
Ukoliko ne preuzmete paket, isti će biti vraćen u naše skladište gdje ćemo otkazati Vašu narudžbu i vratiti artikle u prodaju. Ako prilikom narudžbe odaberete plaćanje pouzećem i ne preuzmete paket, pritom nastaju troškovi koje snosi naša tvrtka. Za svaki takav paket također vodimo evidenciju. Ukoliko primijetimo da ste za više narudžbi odabrali plaćanje pouzećem, ali niste preuzeli više od polovice paketa, zadržavamo pravo ubuduće onemogućiti plaćanje pouzećem i ponuditi Vam samo opciju plaćanja kreditnom karticom ili putem PayPala.

Nesukladnost robe (stvarne greške robe i jamstvo)

Prodavač je odgovoran za svaku nesukladnost robe koja postoji u trenutku isporuke robe i koja se pokaže unutar dvije godine od isporuke robe.

Ako utvrdite da roba kod dostave nije onakva kako je to definirano u ugovoru (priznavanje tzv. stvarne greške), morate stupiti u kontakt s nama ako želite unutar ugovorno određenog razdoblja ostvariti svoja zakonska prava. To učinite tako da popunite obrazac za povrat koji je priložen paketu, navedete detalje o artiklu i opišete grešku. Na našoj internetskoj stranici ispunite i elektronički obrazac za povrat.

U slučaju ustanovljene greške na robi možete zatražiti (sljedećim redoslijedom):
1. popravak ili zamjenu robe (utvrđivanje sukladnosti), ali ako to nije moguće, možete zatražiti:
2. razmjerno smanjenje kupoprodajne cijene ili odstupiti od ugovora.

Neovisno o prethodnom odlomku možete odstupiti od ugovora ako se nesukladnost pojavi u roku kraćem od 30 dana od isporuke robe. Odstupanje se vrši izjavom priloženom ovim uvjetima.

Rok za popravak robe je 30 dana od Vaše obavijesti o nesukladnosti robe. Uplatu za artikle vraćene zbog nastale greške (ako je ona stvarno prisutna), vratit ćemo Vam u cijelosti, uključujući i troškove dostave i troškove koji su nastali pri povratu artikla. Uplatu ćemo Vam vratit na jednak način na koji je obavljeno i plaćanje. Sva Vaša prava koja priznaje valjano zakonodavstvo u svakom slučaju bit će poštovana.

Prodavač ne odgovara za greške na robi koje se pokažu 2 godine nakon preuzimanja.

Željeli bismo Vas upozoriti da se artikli mogu razlikovati i međusobno i od onih na fotografijama. Odstupanja su moguća jer potpuno jednake artikle nije moguće osigurati.


Intelektualno vlasništvo

Svi tekstovi, slike, grafike, videosnimke i drugi materijali na internetskoj stranici predmet su autorske zaštite ili drugog oblika zaštite intelektualnog vlasništva. Sadržaje internetske stranice nije dopušteno kopirati za komercijalnu uporabu ili distribuciju ili ih mijenjati i objavljivati na drugim internetskim stranicama.

Zabrane i ograničenja

Ovu internetsku stranicu ne smijete upotrebljavati u protuzakonite ili zabranjene svrhe te joj onemogućiti rad ili ju oštetiti.

Poveznice na druge internetske stranice

Naša internetska stranica uključuje poveznice na druge internetske stranice. Nad njihovim sadržajem nemamo nadzor i zato ne prihvaćamo odgovornost za štetu koja može nastati kao posljedica njihove uporabe.

Pismena komunikacija

Važeći propisi zahtijevaju da Vam neke informacije i obavijesti pošaljemo u pismenom obliku. Većina komunikacije na ovoj internetskoj stranici teći će u elektroničkom obliku. Obavještavat ćemo Vas na način da na ovoj internetskoj stranici objavljujemo obavijesti ili ćemo Vam ugovore, obavijesti i druge informacije slati e-poštom. Primitak naših obavijesti ne trebate potvrđivati, osim ako je u našoj elektroničkoj komunikaciji drugačije navedeno.

Ako nam želite poslati bilo kakvu poruku ili obavijest, pozivamo Vas da to učinite putem našeg kontaktnog obrasca.

Više o zaštiti Vaših podataka možete pročitati u našoj Politici o privatnosti i kolačićima.

Viša sila (nestanak struje, posljedice vremenskih neprilika, elementarne nepogode,...)

Ne odgovaramo ni za kakvo neispunjenje ili kašnjenje u ispunjavanju bilo kojih obveza koje preuzmemo s ugovorom ako ih uzrokuju događaji na koje ne možemo utjecati ('viša sila').

Otkazivanje prava

Moguće neostvarivanje naših prava iz ugovora ne znači da ih otkazujemo i u drugim slučajevima.

Djelomično ukidanje

Ako odgovarajuće tijelo bilo koji od ovih uvjeta ili bilo koju odredbu proglasi ništetnom i nevaljalom, ostali uvjeti ostaju na snazi s time da na njih ne utječe ograničeno proglašenje ništetnosti.

Naše pravo na promjenu uvjeta

Zadržavamo pravo da uvjete poslovanja bilo kada dopunimo i promijenimo. Za Vas vrijede oni uvjeti koji su valjani u vrijeme kada upotrebljavate ovu internetsku stranicu i u vrijeme kada pošaljete narudžbu.

Valjano zakonodavstvo

Ugovor se prosuđuje prema valjanom zakonodavstvu u Republici Sloveniji.

Pritužbe i sporovi

Ako kao potrošač smatrate da su kršena Vaša prava, nam svoju pritužbu možete poslati na e-adresu custserv@gap.com.hr. Podnesene pritužbe trudit ćemo se riješiti sporazumno i što je brže moguće.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
Kao kupac u našoj internetskoj trgovini u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (ZIsRPS) imate pravo na izvansudsko rješavanje sporova. Potrošačke sporove možete izvansudski rješavati putem europske platforme za rješavanje potrošačkih sporova. U Sloveniji (još) nismo potvrdili pojedinog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova.

Komentari i prijedlozi

Vaši komentari i prijedlozi su uvijek dobrodošli. Zajedno s upitima, pritužbama i zahtjevima možete nam ih poslati putem našega kontaktnog obrasca, na telefonski broj 0800 45 44 (dostupni smo od ponedjeljka do petka od 8.00 do 16.00) ili na custserv@gap.com.hr. Pritužbe i zahtjeve obradit ćemo u najkraćem mogućem roku i učiniti sve što je u našoj moći da Vam udovoljimo.