- KAMO DOSTAVLJATE?
Narudžbu možemo dostaviti na adresu koju ćete navesti. Dostava artikla uvijek je ograničena na državu (internetsku stranicu) iz koje naručujete.
Dostava u poštanski sandučić nije moguća.
- DOSTAVLJATE LI U GLS PAKETOMAT ILI GLS PAKETSHOP?
Da, narudžbu možete također preuzeti u GLS paketomatu ili GLS PaketShopu. Dostavna služba GLS poslat će Vam obavijest putem SMS-a da je paket spreman i da će biti dostavljen sljedeći radni dan. U istoj poruci primit ćete i broj paketa te poveznicu i lozinku pomoću kojih možete provjeriti status dostave, promijeniti datum dostave ili preusmjeriti paket na drugu adresu, u GLS paketomat ili GLS PaketShop. Direktna dostava u GLS paketomat ili GLS PaketShop nije moguća. Paket možete preuzeti u jednom od GLS paketomata koji rade 24 sata dnevno. Paket možete preuzeti i u jednom od više od 230 GLS PaketShopova – ugovornih poslovnica. Lokacije GLS PaketShopova i GLS paketomata možete pronaći ovdje.
- KAD ĆE STIĆI NARUDŽBA?
Pošiljku možete očekivati na izabranoj adresi u roku od 1–4 radna dana (dostava na otoke se može produžiti za 2 dana).
- KOLIKO KOŠTA DOSTAVA?
Cijena dostave iznosi 5 € s PDV-om. Za sve narudžbe od 25 € i više nudimo besplatnu dostavu na izabranu adresu.
- KAKO SE OBAVLJA DOSTAVA NA KUĆNU ADRESU?
Kad narudžba bude pripremljena, dostavna služba GLS poslat će Vam obavijest putem SMS-a (zato je važno da prilikom narudžbe navedete svoj broj telefona na kojem ćete biti dostupni) da je paket pripremljen i da će biti dostavljen idući radni dan. U SMS-u ćete primiti broj paketa, poveznicu te lozinku s kojima možete provjeriti stanje dostave, promijeniti datum dostave ili preusmjeriti paket na drugu adresu.
- KOJA DOSTAVNA SLUŽBA DOSTAVLJA NARUDŽBE?
Narudžbu će Vam dostaviti dostavna služba GLS.
- KAKO MOGU PRATITI STANJE NARUDŽBE?
Stanje svoje narudžbe možete pratiti u odjeljku Moj račun – Prati narudžbu.
- ŠTO SE DOGODI AKO U VRIJEME DOSTAVE NISAM NA IZABRANOJ ADRESI?
Ako u vrijeme dostave narudžbe niste na izabranoj adresi, dostavljač će Vam ostaviti obavijest u kojoj će biti zapisani svi potrebni kontaktni podaci. Kurira možete nazvati i dogovoriti se s njim za novi termin dostave.
- KAKO FUNKCIONIRA PREUZIMANJE U TRGOVINI?
Ako ste odabrali kupovinu u trgovini, poslat ćemo Vam e-poštu i SMS kada je Vaša narudžba spremna za preuzimanje. U trgovini će biti na vidnom mjestu označeno mjesto preuzimanja na kojem ćete preuzeti narudžbu bez čekanja. Za primanje paketa potreban Vam je ID i broj narudžbe. Uvijek se možete raspitati o preuzimanju kod naših prodajnih savjetnika.
- KAKO DUGO ĆE ME ČEKATI NARUDŽBA?
Vaša će Vas narudžba čekati u roku od 10 kalendarskih dana u odabranoj trgovini.
- MOŽE LI NETKO DRUGI PREUZETI MOJU NARUDŽBU?
Da, druga osoba može preuzeti Vašu narudžbu u trgovini tako da kupcu na blagajni kaže ime i broj narudžbe te prikaže e-poštu ili poruku na ekranu mobilnog telefona. SMS (dobiven od strane kupca) da je narudžba spremna za preuzimanje. Potom pokaže svoju osobnu iskaznicu i potpiše preuzimanje paketa.