- KAKO DA VRATIM NARUDŽBU?
Ako ste narudžbu poslali kao registrirani korisnik ili gost, na raspolaganju Vam je više mogućnosti povrata:
- Povrat GLS dostavom
Ispunite obrazac za povrat koji ste primili u paketu i elektronički obrazac za povrat na internet stranici. Popunjen obrazac zajedno s artiklima stavite u originalnu ambalažu koju će preuzeti dostavljač. Djelatnik dostavne službe GLS obavijestit će Vas o terminu preuzimanja putem SMS poruke i proslijedit Vam kontakt dostavljača. Trošak povrata putem GLS-a je 4 €. Taj će se iznos oduzeti od ukupnog iznosa prilikom povrata novca. Artikle možete vratiti i poštom, u tom slučaju sami snosite troškove. Zamjena artikla nije moguća, ako želite drugi artikl, morate obaviti još jednu kupnju.
ISPUNI ELEKTRONIČKI OBRAZAC
Ako ste izgubili obrazac za povrat, možete ga ispisati ovdje:
ISPIŠI OBRAZAC ZA POVRAT
- Povrat poštom
Artikle možete vratiti i poštom, obavezno uz opciju praćenja i prilaganjem obrasca za povrat koji ste primili u paketu. U tom slučaju troškove slanja snosite sami. Artikle koje želite vratiti pošaljite na adresu:
Magistrat International, d. o. o.
Gap skladišče
Latinski trg 6
1000 Ljubljana
Slovenija
- KOJI JE ROK ZA POVRAT?
Rok za sve povrate je 30 kalendarskih dana od datuma dostave. U slučaju da su artikli iste narudžbe dostavljeni u odvojenim paketima, datumom se smatra dan kad ste primili zadnji od naručenih artikla.
- JE LI POVRAT BESPLATAN?
Sve narudžbe možete bez razloga vratiti u roku od 30 dana od dana primitka. Ako artikle donesete u našu trgovinu (Arena Centar Zagreb), povrat je besplatan. Ako se odlučite za povrat putem GLS-a, trošak povrata je 4 €. Taj će se iznos oduzeti od ukupnog iznosa prilikom povrata novca. Artikle možete vratiti i poštom, u tom slučaju sami snosite troškove.
Ako artikle pošaljete nazad poštom, troškove povrata snosite sami.
- MOGU LI SPOJITI POVRATE IZ RAZLIČITIH NARUDŽBI I POSLATI IH U JEDNOM PAKETU?
Da biste sve povrate obradili što prije, molimo Vas da povrate iz različitih narudžbi uvijek šaljete odvojeno te za svaku priložite odgovarajući i ispunjen obrazac.
- ŠTO TREBAM UČINITI AKO SAM VRATIO/LA POGREŠAN ARTIKL?
Željeli bismo Vas upozoriti da ne preuzimamo odgovornost za artikle koje vratite greškom. Ako želite da Vam te artikle ponovno pošaljemo, troškove dostave iznosite sami.
- KAKO VRATITI ARTIKLE IZ AKCIJSKIH PAKETA?
Ako želite vratiti artikl koji je bio kupljen u akcijskom paketu (npr. u akciji 3 za 2, 2 za fiksnu cijenu, itd.) morat ćete vratiti sve artikle iz te akcije. Primit ćemo samo povrat cijelog akcijskog paketa. Ako vratite samo nekoliko artikala iz akcijskog paketa, zadržavamo pravo da Vam odbijemo povrat.
Ako artikl vraćate jer ima grešku (reklamacija), vratit ćemo Vam razmjeran udio artikla unutar akcije.
- KAKO I KAD ĆU DOBITI POVRAT KUPOVNE CIJENE?
Kad povrat bude odobren, kupovnu cijenu vratit ćemo Vam na način na koji je obavljeno plaćanje.
Kupovnu cijenu vratit ćemo Vam najkasnije u roku od 14 dana od dana kad smo primili vraćene artikle. U slučaju plaćanja pouzećem, kupovnu cijenu vratit ćemo Vam na Vaš bankovni račun, zato na obrazac za povrat obavezno napišite podatke o svojem IBAN računu. Željeli bismo Vas upozoriti da o Vašoj banci ovisi u kojem ćete vremenu vraćenu cijenu plaćanja primiti na svoj IBAN.
Ako nam vratite artikle koji nisu u stanju u kojem su primljeni (oštećeni, nošeni, oprani, itd.) ili ako ih primimo nakon 30 dana, možemo odbiti povrat novca i artikle poslati natrag. U tom slučaju troškove dostave iznosite sami.
- ŠTO DA UČINIM AKO JE VRAĆEN IZNOS KUPNJE POGREŠAN?
Ako smo Vam vratili pogrešan iznos, stupite u kontakt s našom službom za pomoć kupcima na telefonski broj 0800 45 44 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ili putem kontaktnog obrasca i učinit ćemo sve da u najkraćem mogućem roku riješimo problem.
- MOGU LI UMJESTO POVRATA UPLATE ZAMIJENITI ARTIKLE?
Artikle možete zamijeniti samo u trgovini u kojoj je moguća zamjena istog artikla za drugu boju i veličinu. Boju artikla možete promijeniti samo ako je cijena proizvoda ista za oboje boje i ako artikl nije kupljen u promotivnom paketu. U protivnom, artikle ne možete mijenjati, možete dobiti samo povrat uplate. Ako želite druge artikle, morate poslati novu narudžbu.
- MOGU LI VRATITI ARTIKLE KUPLJENE U DRUGIM GAP TRGOVINAMA?
Ne, vratiti možete samo artikle kupljene u Gap Hrvatska online trgovini (www.gap.com.hr).