• KAKO DA VRATIM NARUDŽBU?

    Ako ste narudžbu poslali kao registrirani korisnik ili gost, na raspolaganju Vam je više mogućnosti povrata:

    - Povrat GLS dostavom
    Ispunite obrazac za povrat koji ste primili u paketu i elektronički obrazac za povrat na internet stranici. Popunjen obrazac zajedno s artiklima stavite u originalnu ambalažu koju će preuzeti dostavljač. Djelatnik dostavne službe GLS obavijestit će Vas o terminu preuzimanja putem SMS poruke i proslijedit Vam kontakt dostavljača. Trošak povrata putem GLS-a je 4 €. Taj će se iznos oduzeti od ukupnog iznosa prilikom povrata novca. Artikle možete vratiti i poštom, u tom slučaju sami snosite troškove. Zamjena artikla nije moguća, ako želite drugi artikl, morate obaviti još jednu kupnju.

    ISPUNI ELEKTRONIČKI OBRAZAC


    Ako ste izgubili obrazac za povrat, možete ga ispisati ovdje:

      ISPIŠI OBRAZAC ZA POVRAT   


    - Povrat poštom
    Artikle možete vratiti i poštom, obavezno uz opciju praćenja i prilaganjem obrasca za povrat koji ste primili u paketu. U tom slučaju troškove slanja snosite sami. Artikle koje želite vratiti pošaljite na adresu:

    Magistrat International, d. o. o.
    Gap skladišče
    Latinski trg 6
    1000 Ljubljana
    Slovenija

  • KOJI JE ROK ZA POVRAT?
  • JE LI POVRAT BESPLATAN?
  • MOGU LI SPOJITI POVRATE IZ RAZLIČITIH NARUDŽBI I POSLATI IH U JEDNOM PAKETU?
  • ŠTO TREBAM UČINITI AKO SAM VRATIO/LA POGREŠAN ARTIKL?
  • KAKO VRATITI ARTIKLE IZ AKCIJSKIH PAKETA?
  • KAKO I KAD ĆU DOBITI POVRAT KUPOVNE CIJENE?
  • ŠTO DA UČINIM AKO JE VRAĆEN IZNOS KUPNJE POGREŠAN?
  • VRAĆATE LI TROŠKOVE DOSTAVE AKO VRATIM CIJELU NARUDŽBU?
  • MOGU LI UMJESTO POVRATA UPLATE ZAMIJENITI ARTIKLE?
  • MOGU LI VRATITI ARTIKLE KUPLJENE U DRUGIM GAP TRGOVINAMA?