- MOGU LI SE CIJENE I AKCIJE NA INTERNETU RAZLIKOVATI OD ONIH U TRGOVINI?
Cijene proizvoda na internetu i u trgovinama su iste. Međutim mogu se razlikovati akcije odnosno promocije koje su aktualne u trgovini ili na internetu.
- MORAM LI SE ZA KUPNJU REGISTRIRATI?
Ne, ne morate se registrirati jer kupnju putem interneta možete obaviti i kao gost. Uz registraciju je kupnja za Vas brža i jednostavnija jer Vam je na raspolaganju brza kupnja i pregled povijesti narudžbi, povrata i računa.
- KAKO DA OBNOVIM LOZINKU?
Ako ste zaboravili svoju lozinku, možete je obnoviti tako da u gornjem desnom kutu stranice kliknete na Prijava / Registracija i odaberete Zaboravili ste lozinku?, zatim upišete e-adresu koju ste unijeli kod registracije i kliknete na gumb Pošaljite mi privremenu lozinku. Privremenu lozinku upotrijebite za prijavu u Vaš račun. U sljedećem koraku stranica će Vas voditi do obrasca u kojem možete privremenu lozinku promijeniti u novu lozinku.Vaša lozinka mora sadržavati najmanje 6 znakova, od toga najmanje 1 slovo i 1 broj. Ako lozinku ne možete promijeniti, provjerite sadržava li nova lozinka najmanje 6 znakova i jeste li unijeli najmanje 1 broj i 1 slovo.
Ako i dalje ne možete promijeniti lozinku, stupite u kontakt s našom službom za pomoć kupcima na telefonski broj 0800 45 44 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ili putem kontaktnog obrasca.
- KAKO DA OBAVIM KUPNJU?
Više o tome kako izvršiti kupnju saznajte klikom na ovu poveznicu.
- KAKO ZNATI DA JE KUPNJA USPJEŠNO IZVRŠENA?
Vaša kupnja je uspješna, ako po predanoj narudžbi primite potvrdnu e-poštu. Ako ne primite potvrdnu e-poštu, molimo obratite se našoj službi za korisnike na telefonski broj 0800 45 44 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ili putem kontaktnog obrasca.
- KAKO MOGU PRATITI STANJE SVOJE NARUDŽBE?
Stanje svoje narudžbe možete stalno pratiti klikom na Narudžbe u odjeljku Moj račun.
- HOĆE LI PRIMLJENI ARTIKL BITI TOČNO ONAKAV KAO ŠTO JE NA SLICI?
Da, ali uzmite u obzir da se zbog različitih postavki zaslona prikazane boje mogu neznatno razlikovati od boja na artiklu.
- MOGU LI OTKAZATI NARUDŽBU?
Da, narudžbu možete otkazati ali samo ako roba još nije izašla iz skladišta. Ako želite otkazati narudžbu, u najkraćem mogućem roku stupite u kontakt s našom službom za pomoć kupcima na telefonski broj 0800 45 44 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ili putem kontaktnog obrasca. Željeli bismo Vas upozoriti da zbog brze obrade narudžbi i zbog nastojanja da dostavu obavimo u najkraćem roku postoji velika mogućnost da je narudžba već otišla iz skladišta.
- MOGU LI PROMIJENITI NARUDŽBU?
Ne, izvršenu narudžbu ne možete naknadno promijeniti. Možete je samo otkazati, ali samo ako roba još nije izašla iz skladišta.
- ŠTO MOGU UČINITI AKO PRIMIM OŠTEĆENI ILI POGREŠAN ARTIKL ILI AKO U POŠILJCI NEDOSTAJE ARTIKL?
Ako primite oštećen ili pogrešan artikl, stupite u kontakt s našom službom za pomoć kupcima na telefonski broj 0800 45 44 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ili putem kontaktnog obrasca. Više o povratu artikla možete pročitati ovdje.
Ako primijetite, da u Vašoj pošiljci nedostaje artikl, najprije provjerite priloženi dokument. Možda smo Vašu narudžbu poslali u više pošiljaka te ćete artikl koji nedostaje primiti naknadno. Ako je artikl na dokumentu, a nema ga u pošiljci, stupite u kontakt službom za pomoć kupcima na telefonski broj 0800 45 44 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ili putem kontaktnog obrasca.
- KAKO DA SE PRETPLATIM NA E-NOVOSTI O AKCIJAMA I PONUDAMA?
Za prijavu na e-novosti kliknite ovdje i bit ćete redovito informirani o svim našim akcijama, popustima, novostima i trendovima.
Od primanja e-novosti možete se odjaviti u svakom trenutku tako da kliknete na poveznicu Odjava, koju ćete naći na dnu svake e-pošte.
- JESU LI MOJI OSOBNI PODACI POVJERLJIVI?
Da, svi podaci koje dijelite s nama povjerljivi su unutar našeg poduzeća Magistrat International, d. o. o. Upotrebljavamo ih za pripremu i provedbu kupnje te da odgovorimo na Vaša pitanja. Sve detalje možete pročitati u našem Pravilniku o privatnosti i kolačićima.
- KAKO DA STUPIM U KONTAKT S VAMA?
Svoja pitanja, komentare, prijedloge i pohvale možete nam javiti:
- na telefonski broj: 0800 45 44
- putem kontaktnog obrasca
- putem e-pošte: custserv@gap.com.hr
Putem telefona i e-pošte na raspolaganju smo svaki radni dan od 08.00 do 16.00.