- KAKO MOGU PLAĆATI? 
	  
 Za kupnju u našoj internetskoj trgovini možete upotrijebiti sljedeće načine plaćanja:
        
        - Visa,
        
        - Maestro (ako želite platiti Maestro karticom, prvo je morate aktivirati za internet kupovinu - to učinite u banci koja je izdala karticu; imajte na umu da se plaćanje Maestro karticom vrši u eurima; Vaš izdavatelj kartice može naplatiti proviziju prilikom kupnje),
        
        - Mastercard,
        
        - Diners,
        
- PayPal,
        - plaćanje pouzećem (moguće je samo uz dostavu na određene otoke (koje možete pronaći ovdje).
      
   
Prilikom plaćanja budite oprezni kako biste cijeli postupak kupnje obavili u istom prozoru i kako ne biste otvorili stranicu za plaćanje na novoj kartici, novom prozoru ili nekom drugom pregledniku. Neuspjeh pri završetku postupka kupnje u istom prozoru može rezultirati pogreškom te Vaša kupnja neće biti uspješno završena. 
 
	- JE LI UPOTREBA KREDITNE KARTICE SIGURNA? 
	
Da, uporaba kreditne kartice je sigurna. Sigurnosti podataka naših stranaka posvećujemo iznimnu pozornost, zato naša internetska trgovina prima plaćanja samo s 3D Secure protokolom i tako je usklađena sa zahtjevima PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), što znači da su podaci o plaćanjima i vlasnicima platnih kartica potpuno zaštićeni.
         
 	- ZAŠTO JE KARTICA ODBIJENA? 
	
U slučaju odbijanja kartice:
    - provjerite je li možda istekao datum valjanosti kartice,
    - kod svoje banke provjerite jeste li možda prekoračili dopušteni limit potrošnje,
    - provjerite jeste li pravilno unijeli sve podatke i popunili sva obvezna polja,
- da Vaša kartica podržava 3D Secure plaćanje.*
*3D Secure je protokol koji omogućuje dodatnu sigurnost prilikom kupnje putem interneta. Ako Vaša kartica ne podržava 3D secure, savjetujemo Vam upotrebu PayPala koji je jednostavno i besplatno rješenje za sigurnu kupnju putem interneta ili odaberite plaćanje pouzećem (gotovinom).
    
	 
 	- ŠTO DA UČINIM AKO JE NARUDŽBA OBRAČUNATA DVAPUT? 
	
Na svojem računu možda vidite rezervaciju iznosa kupnje, ali ne i stvarna opterećenja kartice. Savjetujemo Vam da se za više informacija obratite svojoj banci ili stupite u kontakt s našom službom za pomoć kupcima na telefonski broj 0800 45 44 (dostupni smo od ponedjeljka do petka od 8.00 do 16.00) ili putem kontaktnog obrasca.
	 
	- KAKO MOGU PLATITI PUTEM PAYPALA? 
	
Ako želite platiti narudžbu putem PayPala, prvo se morate registrirati na njihovoj internet stranici. Registracija je besplatna, brza i jednostavna.
	 
	- MOGU LI PROMIJENITI SADRŽAJ KOŠARICE KAD ME STRANICA PREUSMJERI NA VANJSKI SUSTAV PLAĆANJA? 
	
Ne koristite gumb "Natrag" na vanjskom sustavu plaćanja poput SaferPaya, jer ćete time izgubiti sadržaj Vaše košarice. U tom slučaju kliknite poveznicu "Otkaži" kod plaćanja kreditnom karticom. Stranica će Vas vratiti u internetsku trgovinu u kojoj možete promijeniti sadržaj svoje košarice.
	 
	
	- KADA ĆU PRIMITI RAČUN? 
	
Nakon što platite narudžbu, račun za plaćene artikle ćemo poslati na Vašu e-adresu, a paketu ćemo priložiti popis naručenih artikala.