• ŠTO DA UČINIM AKO SE NE MOGU PRIJAVITI U SVOJ RAČUN?

    Ako se ne možete prijaviti u svoj račun:
    - provjerite jeste li upisali jednaku e-adresu i lozinku kao kod registracije,
    - ako ste zaboravili svoju lozinku, možete je obnoviti tako da u gornjem desnom kutu stranice kliknete na Prijava / Registracija i odaberete Zaboravili ste lozinku?, zatim upišete e-adresu koju ste unijeli kod registracije i kliknete na polje Pošaljite mi privremenu lozinku. Privremenu lozinku upotrijebite za prijavu u Vaš račun. U sljedećem koraku stranica će Vas voditi do obrasca u kojem možete privremenu lozinku promijeniti u novu lozinku. Vaša lozinka mora sadržavati najmanje 6 znakova, od toga najmanje 1 slovo i 1 broj. Ako lozinku ne možete promijeniti, provjerite sadržava li nova lozinka najmanje 6 znakova i jeste li unijeli najmanje 1 broj i 1 slovo. Ako i dalje ne možete promijeniti lozinku, stupite u kontakt s našom službom za pomoć kupcima na telefonski broj 0800 45 44 (od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ili putem kontaktnog obrasca.

  • ŠTO DA UČINIM AKO NE MOGU PRISTUPITI VAŠOJ INTERNETSKOJ STRANICI?
  • JE LI KUPNJA U INTERNETSKOJ TRGOVINI SIGURNA?